PNWDS - PNWDualSport

A Place to Share Your Dual Sport Passion

Established Jan 03, 2009
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Riding is addictive

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Inspector
Moderator
avatar

Posts : 1654
Join date : 2009-01-23
Age : 46
Bike : Beta 400rr

PostSubject: Riding is addictive   11/7/2009, 9:28 pm

I know it's been said many times before. I've heard it, read it, said it all before.

It's been 2 weeks since I've ridden. I've kicked the dog, stepped on the cat, beat up my son, killed my wife.....LOL, ok riding isn't like meth, crack or whatever the druggies are doing. Good during the week when I'm busy working, but the weekend just kills me not riding. All problems minor, major, and everything inbetween, the first thing I think of is.... "crap, this is going to set my riding back." Roof is leaking.....shit, can't buy new tires for the bike. Car breaks down....shit, no new bars to replace my bent ones. Other car is breaking down....shit, maybe I shouldn't ride in case I break something else.

Hmmm. Next time my wife gets pissed at me and tells me to go for a ride.....i think i'll listen and go.
Back to top Go down
big jer

avatar

Posts : 539
Join date : 2009-08-13
Age : 49
Bike : XR650L , 990KTM

PostSubject: riding is addictive   11/7/2009, 9:41 pm

YA KICKED THE DOG!!!!! sheeeeeit you do need to go for a ride.
Back to top Go down
Shane

avatar

Posts : 843
Join date : 2009-08-04
Age : 41
Bike : 09' DR650SE

PostSubject: riding is addictive   11/9/2009, 6:15 pm

the pain, i feel it too. sometimes i spoon with the DR........ lol..... ok, too far !
Back to top Go down
Inspector
Moderator
avatar

Posts : 1654
Join date : 2009-01-23
Age : 46
Bike : Beta 400rr

PostSubject: Re: Riding is addictive   11/9/2009, 6:54 pm

lol
Back to top Go down
Backwoods Boogie
Moderator
avatar

Posts : 504
Join date : 2009-01-04
Age : 48
Bike : XR650R - Concours 14

PostSubject: Re: Riding is addictive   11/9/2009, 7:58 pm

Shane, You better be talking about tires.......

_________________
Concours 14

XR650R

Back to top Go down
big jer

avatar

Posts : 539
Join date : 2009-08-13
Age : 49
Bike : XR650L , 990KTM

PostSubject: riding is addictive   11/9/2009, 9:00 pm

oh, that's just wrong! i'm startin to get a mental picture an it ain't pretty.
Back to top Go down
Shane

avatar

Posts : 843
Join date : 2009-08-04
Age : 41
Bike : 09' DR650SE

PostSubject: addictive !   11/9/2009, 9:06 pm

Just think BIG! OK, back to Inspectors problem .....lmao..... His poor dog !
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Riding is addictive   

Back to top Go down
 
Riding is addictive
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
PNWDS - PNWDualSport :: Main :: General Bike Discussion-
Jump to: